RSS

................

kendimi hiç bukadar aptal hissetmemiştim.
yarebbim ne aptalım.
burcuma yazıyorum bunu.
sen benim belkide en yakın arkadasımsın.
netten arkadas mı olur diyenlerin ağzına şıcıyım ben.
Herzaman yanımda oldun benim.
evine aldın besledin.
okadar yolu sadece benim için geldin.
ağladım sana destek oldun hep.
yine anlatıyorum sana.
yine dertlerimi duygularımı hissettiklerimi paylaşıyorum
ve sen yine dinliyosun beni.
Sana yardımcı olamıyorum ya kendimi yiyorum biliyomusun.
yanında olmayı okadar isterdim ki suan.
sana sarılıp aman biz birbirmize yeteriz demeyi.
herşey üstüste geldi bugün.
en fenası da erayla konusmak zorunda kalmaktı sanırım.
doğru mu yanlıs mı bilmiyorum ama busefer beynimle gitmiyorum.
busefer kalbimi kullanıyorum.
Bakalım işe yarıycak mı?
seni seviyorum arkadasım.
Belkide hrsyden çok.