RSS

eftal'e

Şimdi o şarkıyı dinliyorum.Beni kör kuyularda merdivensiz bıraktın.
Hatırladıkça kötü oluyorum biliyomusun?
böyle olmamalıydı böyle kayıp gitmemeliydin ellerimizden.
Düşündükçe lanet okuyorum ve ağlıyorum biliyomusun?
Haberini ilk aldığım zaman geliyo aklıma.
eftal ölmüş dediklerindeki tepkim geliyo.
Hiçbişey hissetmemiştim.İnanmamıştım.O resimleri yolladılar sonra.Yerde yatıyosun kanlar içindesin.Aklıma geliyo okula geldiğin zamanlar.Ellerin cebinde yürüyüşün.Unutamıyorum eftal.Hiçbirimiz unutamıyoruz.Keşke yaşasaydın da böyle olmasaydı.Keşke sende bizimle birlikte olsaydın.Gülümseyebilip ağlayabilseydin.Senin yerine ben ağlıyorum şimdi.
Özlüyorum seni.
basket oynarken izlemeyi özlüyorum.Dalga geçmeyi özlüyorum.26 agustos 2006.
unutmadım bak.unutmıycamda.Lanet olsun o güne.Seni aldı bizden.Seni uçurdu.
''beni sensiz bıraktın, beni bensiz bıraktın.''
huzur içinde yat.