RSS
bir insanın canının yanması nasıl birşey en iyi bilenlerdenim bunu.
hergün defalarca kez bu acıyı yaşıyorum çünkü.
Siz anlayabilirmisiniz?
yada bu acıya ne kadar dayanabilirsiniz?
Hiçbirinizi tanımıyorum.Sizi tanıyacak kadar vaktim yok belki de.
Siz hergün ölümün size bir adım daha yaklaştığını hissettiniz mi?
Yada her gece rüyalarınız da size görünen bir meleği hep yanınızda hissettiniz mi?
nereye giderseniz gidin ben burdayım dedi mi size hiç?
az vaktiniz kaldığını her gün size hatırlattı mı?
Elini omzunuza koyup korkacak birşey yok dedi mi size?
Tüm bunlara rağmen daima güçlü olabilrmiydiniz?
daima gülümseyebilirmiydiniz?
sadece kimse üzülmesin diye ben iyiyim diyebilirmiydiniz?
siz geceleri bıçak gibi saplanan acılarla çığlık çığlığa uyandınız mı?
Her çığlığınızda elinizi tutup sizinle beraber ağlayan bir babaya sahip oldunuz mu ya da?
Her gece yarın sabahı da görebilmek için dua ettiniz mi?
Her sabah uyandığınız da şükrettiniz mi nefes aldığınız için?
Birilerini kırmamak için ölümüne kırıldınız mı?
Annenizin gizli gizli ağladığınızı duydunuz mu?
Ağzınızı kapatıp hıçkırıklarınızı yuttunuz mu peki?
Canınız mı yanıyor?
Ne için?
Sevgiliniz size yeterli ilgiyi göstermediği için mi?
Aşık olduğunuz insan sizi sevmediği için mi?
Aileniz size destek olmadığı için mi?
Ya da sevgilerini yeterince göstermedikleri için mi?
Dostunuz size kazık mı attı?
Sizin ona verdiğiniz değeri size vermediği için mi?
SAÇMALAMAYIN.

the academy is-everything we had
the fray-how to save a life