RSS

emine'ye

uyuyorsun sen şimdi içerde benim yatağımda ben burda kanepe de oturmuş düşünüyorum son 3 saattir yaptığım gibi.2 yıl önce bıraktığımdan farklı değilsin hala dünya umrunda değil. Umrundaymış gibi davranıyorsun sadece insanlara. Yine kimseyi sevmiyorsun mesela seviyormuşsun gibi davranıyorsun.Hayatına yeni dahil olmuş insanların hiçbiri tanımıyor seni aslında. Duygusal aceminin teki sanıyorlar seni. Seni benden iyi kim bilebilir ki? şuanda korktuğun tek şey ölmek başka birşey değil. Lütfen bebeğim kafana silah dayadığım günleri biliyorum ben gözünü bile kırpmamıştın şimdi şu amına koyduğum hastalığından mı korkuyorsun? Kimse yenemez seni en iyi ben bilirim bunu. Kimse kıramaz kimseyi sevemezsin gerçekten. Birisine seni seviyorum dediğinde bile yalandır bu. Kendini koruma mekanızması. Bugece bana çok şey anlattın belkide çoğunu hatırlamıycaksın yarın. Ruhum öldü Emre benim dedin. Yıllardır hissetmiyorum onu. Senden sonra kopardım sanki attım şimdi arıyorum ama bulamıyorum. Hiçbirşey hissetmemek ne kadar kötü biliyormusun diye sordun bana. 28 yaşındayım hayatım boyunca sayısını hatırlamadığım kadar kadın oldu hayatımda şimdi görsem tanımam bile çoğunu. Hiç kimse canımı yakamadı benim. Sen gelene kadar.
mevzu hayata sıçmaksa biz birbirimizin hayatına sıçtık sadece.Şimdiyse arkadaşınmış gibi başını dayadın omuzuma.
Seni sevmiyorum artık lafı da bizim ekstramızdı. Seni tanıdığımda ben 26 sen 18 yaşındaydın. Ben adamdım sen çocuk. Şimdi bakıyorum da ben çocuğum sen kadın.
Bırak hatunum insanlar gerçek seni bilsinler. Sen güçsüz göründükçe onlar kendilerini zeki sanıp dünyanın kendilerinin etrafında döndüklerini sanıcaklar.Onlar beni aptalmışım gibi gördükçe eğleniyorum diyosun. Bırakıyorum onlar da benimle eğlensinler. Aptalmışım gibi görünüp aptallıklarına gülmek güzel.
Hiç değişmeyeceksin. Hep böyle kalıcaksın. Ama bigün birini bulduğuna inandığında er-geç ona kim olduğunu göstermek zorunda olduğunda ne yapıcaksın peki?
Ozaman öyleydi şimdi böylelerle yürümüyor bu iş ikimizde biliyoruz bunu.Yaşadık çünkü.
Zaman dursa keşke şimdi.Sen hep o yatakta uyusan Ben hep bakabilsem sana.Tükettik herşeyi dimi? Zamanında güzeldi yaşadık ağladık bitti.Benim için bitmemişti hiç. Her kadında senin tenini aradım.Birini öperken gözlerimi açamadım hiç. Görmek istemedim karşımdaki yüzü. Hep güçlü görünmek zor. Her kadına ona değer veriyormuş gibi davranmakta öyle. Bir süliet sadece kadınlar benim için. Hepsi aynı karanlık. Bir tek sen vardın aydınlık olan. Seni de yitirmişim bugün farkettim bunu. Gözlerindeki duygusuzluk acıttı canımı yıllar sonra ilk kez. Sen beni sevmiyorsun artık biliyorum bunu ama kimseyi sevmediğini bilmekte kötü. Keşke sevebilsen birini keşke hayatına dahil edebilsen elini gerçekten tutabilsen. Bukadar çabuk büyümeseydin keşke. Benim yüzümden biliyorum. İçinde hiç kapanmıycak bir yara olduğum içinde kendimden nefret ediyorum. Ben seni seviyorum. Hiç vazgeçmedim sevmekten. Senin 2 yıl önce bana dediğin gibi seni bir daha görmeyeceğim. Bu sefer benim için. Şimdi uyandırayım seni ve de gidelim son kez.