RSS

..

Annem ve babam geldiler evet, bi huzursuzlukla herzamanki şeyleriyle.
Gelir gelmez babamla bi kavga, üstelik öyle böyle değil.
Nefret ettim o an herşeyden, özellikle babamdan.
Çekip gidesim var ama ablama kıyamıyorum.
Bir ablam zaten, birtek o bu evde, bu istanbulda.
Oda gidicem diyor, trabzonda yaşayacağım, ya da öğretmen olup başka bir şehre gideceğim.
O zaman bende durmam bu evde.
Oturup düşününce yapmayı sevdiğimi söylediğim bircok şeyi aslında sevmediğimi farkettim.
İçmeyi sevmiyorum, sarhos olduktan sonraki acizliği ve duygusallığımı sevmiyorum çünkü.
Uyumayı sevmiyorum, yapıcak birşeyim olmadığı için düşünmemek için yapıyorum bunu çoğu zaman.
sigarayı sevmiyorum, sadece ve sadece canım sıkıldığı için içiyorum.
yemek yemeyi sevmiyorum, yemediğim zamanlar halsiz kaldığım için yiyorum.
sizi zaten sevmiyorum.