RSS

I am the rain.

Tüm hisleri taşıyorum benliğimde. Mutluluk, hüzün, acıma, yüceltme, sevgi, nefret, aşk.
İnsanların anlamadıkları, çözemedikleri çok fazla şey var bence.Mutsuzluklarının sebeplerini başkalarında aramak bunların başında geliyor sanırım.
Birşeyi gerçekten istiyorsa bir insan çaba göstermeli, elinden gelen herşeyi yapmalı, tüm bunlara rağmen olmuyorsa,işte ozaman kesmeli.
insan ben elimden geleni yaptım diyebilmeli.Acabalar kalmalı hayatında, aşkını da söylemeli, nefretini de.Paylaşmalı.
Birisini hayatında istiyorsa çaba göstermeli, onu neden hayatında istediğini anlatmalı ona.Sadece gülmek için değil, eğlenmek için değil.Onun hayatını nasıl paylaşmak istediğini anlatmalı.çektiği acıları hafifletmek istediğini, o hep gülen maskesinin altındaki üzgün yüzü de sevebileceğini anlatmalı, bir bütün olabileceklerini.

benim de cesaretim yok tüm bunları söylemeye, ama biryerden başladığımı düşünüyorum.
çokfazladeğerverdiğimbirisivarevet.